dun my ass

Ropade hem en kappa på tradera som jag verkligen gillar (på riktigt), i kontrast till den förra "dunjackan" med 100% polyesterfoder som var bredare än lång där jag blev en smula ägd. Har även rostat egen müsli samt gjort godis av min sambos cornflakes. Fick dåligt samvete och köpte nya cornflakes och hittade ett par converseripoffs på Skopunkten för 199 spänn. De får duga som knalla-i-djungeln-skor, jag ger upp hoppet om att hitta amaort-stövlar för under 65 dollar. Det är dessutom bra att det är skräpskor, då kan jag strunta i att ta med dem tillbaka hem.

För ungefär 10 månader sedan var min katt olydig när jag och min sambo skulle titta på film. Jag ville skrämma henne så att hon skulle vara snäll åtminstone de följande två timmarna, så jag jagade henne en bit ut i hallen. Dessvärre är jag inte byggd för speciellt höga hastigheter så jag vurpade och slog smalbenet rakt in i den stora, tunga och framför allt väldigt hårda krukan med palmen som katten hade tuggat på sekunden tidigare. Smalbenet fick en signifikant bula och när denna några veckor senare läkte, började det klia under huden. Jag är ganska säker på att det var ungefär här allt gick fel. Det var här jag gjorde mitt misstag: Jag kliade. Nu ser mitt ben fortfarande ut som fan och jag har ändå kört på med alla kortisonsalvor och allt annat skit vi försökte med under min eksemberikade barndom. Nu köpte jag den där jävla Dexem ikväll med världens mest pinsamma slogan i tv-reklamen, så får vi se om den var värd 136 spänn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0